Alla inlägg den 21 november 2009

Av Per - 21 november 2009 13:37

Ja då blir det lite tankar kring dagens V75a på Kalmar, blir dock bara kort efter som jag är sent ute...


Avd 1:

Robin K överstreckad då han inte alls är säker på benen, första motbud enligt mig är Staro Capricorn och Staro Blackstone men behöver inte va fel å kleta på lite fler streck här...


Avd 2:

Trots tillägg på 1640m känns det som det är tilläggshästarna som gör upp om detta...streckar nr 10, 11, 12 (skrällvarning) och 15


Avd 3:

Känns Year in Review hetast trots spåret...tar även med Korvet Klintholm och Strong Boy D.E


Avd 4:

Trotteur klar förstahäst, varnar dock för Reagan Ås...


Avd 5:

Tänkte först spika Nellie Vingboons men fick feeling för Hilda CD som känns klart understreckad och tar med även en storskräll Umbrella Hornline som kan få ett fint lopp i draget och spurta vasst...


Avd 6:

Klar förstahäst för mig är Start Brodde, klart bättre än Karis andra häst som är mycke mer betrodd och nu är även SB nedstruken 2 hack...blir en tung dubbel med SB som spik...


Avd 7:

Svårt lopp men jag tror fortfarande en del Lamborghini S.T trots spåret då han är relativt startsnabb och kan få ett fint lopp ändå...varnar för Lorenz Caf som verkar helt bortglömd och även Hanoi åker med på kupongen...


Allt för nu...Lycka till!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards