Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Lite om mig själv

Av Per - 14 november 2009 09:56

Jaha då va det kanske dags att skriva lite mer om sig själv, orkade ju inte riktigt med någon lång livshistoria i natt när jag skapade min blogg...


Först och främst kommer jag nog inte att va så väldigt utelämnande om exakt vem jag är, har inte riktigt bestämt för hur "publik" jag vill va om min person mest av hänsyn till min tjej som är en flitig bloggare på denna site men som också valt att vara helt anonym (länk till hennes blogg kommer att finnas under länkar)...däremot kommer jag att skriva om allt som sker i mitt liv, utan någon större censur, som jag anser att det kan vara värt att dela med sig av :)...sen om någon anser att det är värt att läsa är väl bara trevligt och droppar det in en och annan kommentar så är det ännu trevligare :)


Så nu har jag redan skrivit massor och fortfarande inte nämnt något vettigt om mig själv :D

Jag är iallafall en kille på snart 37 år från de västra delarna av Värmland, född och uppvuxen här men bott i Västerås, Stockholm och Eskilstuna under större delen av 90-talet tills jag flyttade tillbaka "hem" julen -99.

Är utbildad civilingenjör (KTH Stockholm) och jobbar nu för tiden som produktionsingenjör på ett Volvobolag.


Skrev lite om mina intressen(film, musik, trav och poker) i mitt första blogginlägg, förutom dessa så spelar jag eller snarare har spelat en del golf sedan jag flyttade tillbaka till Värmland...

Mat är ett annat intresse, både att äta (tyvärr ;)) och att laga...kommer säkert att dyka upp lite mattips med recept på bloggen nån gång då och då :)

Klinkar även lite gitarr men det är endast för husbehov och för att det är extremt avkopplande :)


Nä nu orkar jag inte skriva så mycket mer för tillfället, kommer väl framgå av mina inlägg vad jag är för en typ så den som är intresserad får fortsätta läsa :P...ska studera lite inför dagens V75a och återkommer säkert om en stund med lite tankar och analys kring detta...tills dess får ni ha en fin lördagsförmiddag...

 
 
i en annan del av livet

i en annan del av livet

14 november 2009 12:25

Min lilla tankesmed

http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per - 26 november 2009 23:44

Ja jag har inte direkt varit frekvent med bloggandet på sista tiden och jag tänker inte tråka ut er med dåliga ursäkter till varför ;)   Vad har jag gjort i veckan som gott då? Ja tanken var ju att älsklingen skulle ha kommit med tåget på måndag ...

Av Per - 21 november 2009 13:37

Ja då blir det lite tankar kring dagens V75a på Kalmar, blir dock bara kort efter som jag är sent ute...   Avd 1: Robin K överstreckad då han inte alls är säker på benen, första motbud enligt mig är Staro Capricorn och Staro Blackstone men behö...

Av Per - 20 november 2009 16:38

Ja då va det fredag igen, känns som veckan bara består av fredagar och måndagar...någon annan som känner igen syndromet?   Ska hur som helst dra från jobbet snart, eventuellt blir det en tur förbi ett lokalt shoppingcenter och kolla in ett par sa...

Av Per - 19 november 2009 11:14

... och sen tvärdog jag :O...nja jag har inte dött men det har inte blivit något bloggande de senaste dagarna mest för att jag inte haft tid och inget speciellt att skriva om heller...   Åkte från älsklingen kl 0400 i tisdags och anlände till job...

Av Per - 15 november 2009 23:36

Jaha idag har jag inte direkt varit flitig med bloggandet men nu ska jag göra ett litet inlägg i cyberrymden...   Nu har jag och tjejen precis avslutat ännu en skräckis...The Broken hette denna och min rekation är ????????????????????????????????...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards