Alla inlägg den 15 november 2009

Av Per - 15 november 2009 23:36

Jaha idag har jag inte direkt varit flitig med bloggandet men nu ska jag göra ett litet inlägg i cyberrymden...


Nu har jag och tjejen precis avslutat ännu en skräckis...The Broken hette denna och min rekation är ?????????????????????????????????????????...fattade inte ett skvatt av den, helt obegriplig...om någon sett den och fattade det minsta av den får gärna skriva och förklara...kan bara konstatera att nu får det va slut på taskiga skräckisar ett tag framåt, tjejen håller nog inte med ;)


Hänt annars idag då...konstaterade att min travidéer än gång va hyfsat rätt ute men inte räckte helt fram...

Lagade pastasås på kyckling som blev mycket uppskattad av både älsklingen och kidsen...när småttingarna säger att de älskar maten då vet man att man lyckats :D...när barnen åkt till sin pappa tog jag och tjejen en tur till Gävle och hämtade en crosstrainer som jag köpt på blocket, både färd och affär gick smidigt och vi var hemma igen vid nio tiden...eftersom vi firar sju månader tillsammans idag blev det mys med Ben & Jerry-glass (sjukt gott :P) och den underliga filmen jag nämnde ovan...Nu väntar tjejen på Ghosthunters och sen det okända, sen får det bli sängen...ska jobba hårifrån imorgon men jag måste ju trots allt upp i vettig tid...blir nog inga fler inlägg idag så jag säger väl natti :)

Av Per - 15 november 2009 13:47

Jaha, börjar dagens bloggande med lite mera trav...lite sent för några tips men jag delar ändå med mig av mina tankar...


Avd 1:

Stor favorit är Staro Cold Carat men tycker inte han känns så het...garderar med Khabibulin och Harlans Boogie som kan få ett smyglopp och spela ut sin speed...


Avd 2:

Väljer att spika Stamping då jag tror han knäcker de andra till slut...


Avd 3:

Ingen aning, kletar på så många streck som möjligt...


Avd 4:

Solkvick är favorit från tillägg över 1640 meter där det är fördel ston...jag väljer att chansspika Skarpanna då jag tror hon får ett fint lopp och inte missgynnas specielt av lite tung bana...


Avd 5:

Här har jag ingen känsla för favoriterna utan väljer att strecka 3 lågprocentare...Yamaha Center som jag tror får ett fint lopp och tidigare varit ute mot rätt hårt motstånd, Logan Frontline som jag tror kan få ett fint lopp och nyttja sin speed som flera av de mer betrodda saknar och Gandalf Pil som är startsnabb och kan få ett fint lopp i den främre träffen...


Avd 6:

Känns Calpe blir för stor favorit på Robert Bergh och jag väljer att helgardera och hoppas på en skräll...tror mest på Örbäckens Molle...


Lycka till :)

Av Per - 15 november 2009 00:04

...ja det blev jag nästan bokstavligt av denna kalkonrulle, hur den kunnat få massa utmärkta recensioner är en gåta för mig...min tjej håller inte helt med mig det vet jag, hon hittade tydligen nån sorts komik i filmen men det va inte det jag förväntade mig när jag läser rubriker som "Den bästa skräckfilmen som nått biograferna på många år"...kan bara betyda att recensenten inte varit på bio sedan hedenhös...jaja jag lär ju inte få svårt att sova efter denna film iallafall :D...å nu är det nog snart dags att stänga butiken här...natti

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards