Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Gått och blivit med blogg...

Av Per - 14 november 2009 00:35

Ja nu har det då skett...jag har blivit med blogg hehe


Å varför ska nu jag blogga då? Ingen särskild anledning egentligen men jag slipper förhoppningsvis tjat från älsklingen min som länge utövat fruktlösa försök att dela hennes intresse för bloggandets konst ;)


Nä så illa är det inte, har faktiskt tänkt på detta ett tag men liksom inte fått tummen ur...

Blir ingen lång presentation av varken mig eller tänkt innehåll på bloggen då det snart är dags för sängen här, ska dock snart informera älsklingen att jag börjat blogga...ska bli intressant att se reaktionen :P


Kortfattat kommer väl bloggen att beröra min vardag och mina intressen vilka till stor del består av film och musik plus en del trav och en och annan spelad pokerhand (bloggens namn kombinerar ju dessa intressen på ett utmärkt sätt som kanske en och annan av er kan luska ut ;))...så inte helt omöjligt att det ramlar in lite tips om film och musik jag tycker omvärlden bara måste ta del av och även kanske ett och annat speltips på någon kuse plus en och annan pokerhand som kan va kul att analysera...glad amatör på samtliga områden :D


Nä nu får det va nog för detta första inlägg...over and out

 
 
i en annan del av livet

i en annan del av livet

14 november 2009 12:27

ÄNTLIGEN! Inte en dag för sent! Du kan ju bara inte låta bli ha en blogg och beröva världen världens främsta skämt! :D

http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per - 26 november 2009 23:44

Ja jag har inte direkt varit frekvent med bloggandet på sista tiden och jag tänker inte tråka ut er med dåliga ursäkter till varför ;)   Vad har jag gjort i veckan som gott då? Ja tanken var ju att älsklingen skulle ha kommit med tåget på måndag ...

Av Per - 21 november 2009 13:37

Ja då blir det lite tankar kring dagens V75a på Kalmar, blir dock bara kort efter som jag är sent ute...   Avd 1: Robin K överstreckad då han inte alls är säker på benen, första motbud enligt mig är Staro Capricorn och Staro Blackstone men behö...

Av Per - 20 november 2009 16:38

Ja då va det fredag igen, känns som veckan bara består av fredagar och måndagar...någon annan som känner igen syndromet?   Ska hur som helst dra från jobbet snart, eventuellt blir det en tur förbi ett lokalt shoppingcenter och kolla in ett par sa...

Av Per - 19 november 2009 11:14

... och sen tvärdog jag :O...nja jag har inte dött men det har inte blivit något bloggande de senaste dagarna mest för att jag inte haft tid och inget speciellt att skriva om heller...   Åkte från älsklingen kl 0400 i tisdags och anlände till job...

Av Per - 15 november 2009 23:36

Jaha idag har jag inte direkt varit flitig med bloggandet men nu ska jag göra ett litet inlägg i cyberrymden...   Nu har jag och tjejen precis avslutat ännu en skräckis...The Broken hette denna och min rekation är ????????????????????????????????...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards